Consultanta fiscala

servici consultanta fiscala

 

Servicii evidenta contabila – SERVICII Consultanta fiscala

Este deosebit de util pentru toti managerii care s-au initiat in dezvoltarea unei afaceri  sa cunoasca regulile aplicabile si cerintele legii, legislatia fiscala, comerciala, a dreptului muncii, precum si la alte prevederi aplicabile domeniului afacerilor.

            Venim in sprijinul dumneavoastra cu expunerea pe site a unor minime dar foarte importante informatii ce va vor fi utile, cum ar fi aspecte privind functionarea societatilor comerciale in contextul fiscal actual, legislatia aplicata in functie de specificul activitatii.

Servicii evidenta contabila! Cateva sfaturi precum si Pasii de urmat imediat ce obtineti Certificatul de inregistrare al societatii de la Oficiul Registrului Comertului, pe care vi le pune la dispozitie societatea noastra de servicii evidenta contabila si servicii consultanta fiscala

In primul rand aveti obligatia de a pastra Actele Oficiale ale societatii.

Va recomandam sa aveti o Mapa in care sa cuprindeti:

  1. Certificatul de inregistrare
  2. Certificat Constatator
  3. Rezolutie de inmatriculare a societatii
  4. Actul Constitutiv
  5. Dovada Sediului Social (Contractul de Comodat/inchiriere si Contractul de Asistenta Juridica)
  6. daca este cazul, pentru fiecare Punct de lucru Dovada Punctului de lucru, Contractul de comodat/folosinta/inchiriere

 Pasii urmatori, dupa obtinerea certificatului de inregistrare:

1. Obtinerea stampilei

2. Deschiderea unui cont curent la Banca, in cazul in care considerati ca il veti utiliza pentru incasari si plati prin viramente bancare.

            Pentru a evita un cost suplimentar cu obtinerea unui alt Certificat Constatator necesar deschiderii contului curent, va recomandam sa faceti demersurile pentru deschidere in maxim 15 zile de la data inmatricularii societatii

3. Achizitia Registrelor obligatorii de la Fisc:

–         Registrul unic de control pentru fiecare Punct de lucru declarat

–         Registrul fiscal (este necesar doar in cazul in care ati optat la infiintare pentru impozitul pe profit)

4. Achizitia altor registre cu regim special, obligatorii:

            – Registrul Inventar

            – Registrul Jurnal

5. Daca considerati ca veti atinge o cifra de afaceri anuala in valoare de cel putin 65.000 eur, echivalent in lei, 220.000, aveti obligatia de a va inregistra la infiintare (sau ulterior depasirii acestui prag), ca platitor de TVA, prin depunerea la Fisc a declaratiei de inregistrare 010 plus Anexa.

            Prin intermediul serviciilor noastre de consultanta fiscala si servicii evidenta contabila veti fi informat pemanent de obligatiile pe care le aveti ca intreprinzator, fata de Institutiile statului.

6. Afisarea la Sediul social cat si la Punctul de lucru a urmatoarelor:

            – programul de functionare, inclusiv pauza de masa

            – copie certificat inmatriculare

            – copii certificate constatatoare/Avize de functionare

            – declaratia privind Adaosul comercial practicat (aveti un  model in sectiunea Formulare). Aceasta se depune inainte de efectuarea activitatii comerciale

            – afisarea preturilor si a tarifelor

            – telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului, in cazul in care lucrati (si) cu persoane fizice

            – textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate (acolo unde este cazul)

            – planul de evacuare in caz de incendiu

7. Aveti obligatia de a utiliza Casa de Marcat fiscala daca serviciile dumneavoastra sau produsele pe care le comercializati se adreseaza in special Persoanelor fizice

            Societatile autorizate sa comercializeze casele de marcat fiscale va vor indruma cu privire la fiscalizarea, personalizarea si programarea acestora  cu coduri pentru fiecare produs/serviciu.